Front office medewerker (Brussel) - startbaanovereenkomst

Ben je nog geen 26 en op zoek naar een boeiende eerste werkervaring?

Voor ons kantoor in Brussel zijn we op zoek naar een gemotiveerde front office medewerker!

Je zorgt voor een correcte en klantvriendelijke dienstverlening aan de leden, met het oog op de voorbereiding van hun dossiers.

  • Voor het contact van eerste lijn zorgen: onthaal aan het loket, telefonisch onthaal, behandeling van de schriftelijke en elektronische correspondentie
  • De (kandidaat)leden begeleiden
  • De juiste documenten afleveren en hulp bieden bij het invullen van deze documenten
  • Hulp en begeleiding bieden bij het lezen/begrijpen van documenten mbt de ziekte- en invaliditeitsverzekering (uitleg geven over een ziekenhuisfactuur, over een brief mbt de MAF of de VT,…)
  • Basisdiensten verlenen, onder andere:
    • Eenvoudige tarificatie
    • Afgeven van klevertjes, Europese kaarten, attesten,…
    • Beheer van de gegevens van de verzekerden
    • Inschrijvingsformulieren helpen invullen
    • Formulieren voor arbeidsongeschiktheid helpen invullen
    • Formulieren voor de registratie van een arbeidsongeval helpen invullen
  • Info geven over de situatie van een dossier (aanvraag VT, terugvorderingsprocedure, terugbetaling zorgen in het buitenland,…)

 

Je staat in voor de correcte uitvoering van de taken die u zijn opgedragen, met het oog op de goede werking van de Gewestelijke Dienst (GD).

  • De aanvragen om inlichtingen behandelen en in dat verband de nodige opzoekingen verrichten
  • De briefwisseling behandelen die specifiek is voor de dienst
  • De reglementering opvolgen, deelnemen aan vergaderingen en opleidingen in verband met de behandelde materie
  • Bijdragen tot de goede werking van de GD in het algemeen door collega’s bij te staan en/of te vervangen indien de gewestelijk beheerder dat vraagt.

 

Vereist diploma op de uiterste inschrijvingsdatum:

  • getuigschrift uitgereikt na het slagen "met vrucht" van een zesde leerjaar van het secundair onderwijs met volledig leerplan
  • getuigschrift van hoger secundair onderwijs of bekwaamheidsdiploma dat toegang verleent tot het hoger onderwijs
  • diploma uitgereikt na het slagen voor het examen bedoeld in art. 5 van de wetten op het toekennen van de academische graden
  • diploma of getuigschrift van het hoger secundair onderwijs voor sociale promotie, afgeleverd na een cyclus van tenminste zevenhonderd vijftig lestijden.

Om in aanmerking te komen voor een startbaanovereenkomst moet je jonger zijn dan 26 jaar.

Meer info over de startbaanovereenkomst vind je hier.

Competenties:

  • Problemen Oplossen: Je gaat zelfstandig om met en lost problemen op, zoekt alternatieven en voert de oplossing uit.
  • In Team Werken: Je creëert en bevordert de groepsgeest door je mening en ideeën te delen en door bij te dragen aan de oplossing van conflicten tussen collega's.
  • Servicegericht Handelen: Je begeleidt interne en externe klanten op een transparante, integere en objectieve manier, levert hen een persoonlijke dienstverlening en onderhoudt constructieve contacten.
  • Objectieven Behalen: Je beschikt over de inzet, de wil en de ambitie om resultaten te boeken en de verantwoordelijkheid op te nemen voor de correctheid van ondernomen acties.

Aanbod

Wij bieden jou een eerste werkervaring bij de Hulpkas voor Ziekte- en Invaliditeitsverzekering (HZIV) en een eventueel toekomstig parcours binnen onze organisatie. Je wordt intern opgeleid.

Je wordt aangeworven als administratief assistent (niveau C) met de bijhorende weddeschaal C1 via een startbaanovereenkomst. Het contract is geldig tot en met je 26 bent, mits een positieve evaluatie.

Loon
Minimum aanvangswedde: 28.546,57 EUR (bruto jaarsalaris, reeds aangepast aan de huidige index, reglementaire toelagen niet inbegrepen).

Voordelen

  • maaltijdcheques (6 euro/dag)
  • mogelijkheid tot het verwerven van een tweetaligheidspremie
  • uitgebreid opleidingsaanbod (te volgen tijdens de werkuren)
  • voordelige hospitalisatieverzekering
  • mogelijkheid tot telewerk
  • gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • voordelen en interessante aanbiedingen via de Fed+ kaart
  • mogelijkheid voor een fietsvergoeding
  • allerlei sociale voordelen
  • gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer
  • 12 dagen compensatie bij niet-priksysteem
  • glijdende werkuren in een 38-uren week
  • 26 dagen verlof per jaar, en extra: gesloten tussen Kerst en Nieuwjaar

Interesse? Gelieve uw CV samen met een motivatiebrief te mailen naar:

Hulpkas voor Ziekte en Invaliditeitsverzekering - HZIV

Ter attentie van Dienst HR (met vermelding van de functie)

via @email

De kandidaten die voldoen aan de in de functiebeschrijving vermelde voorwaarden (startbaan voor jongeren onder de 26 én diplomavoorwaarden) zullen zo snel mogelijk opgeroepen worden voor een (online) interview. Indien het aantal inschrijvingen te groot is zal een eerste screening op basis van CV en motivatiebrief gebeuren.

Mondelinge proef

Het interview evalueert of uw competenties overeenkomen met de jobvereisten. Er worden ook vragen gesteld over uw motivatie, uw interesse en uw voeling met het werkterrein.