Papieren facturatie

Hoe verloopt de procedure?

Na de raadpleging betaalt de patiënt enkel het remgeld en overhandigt hij u een kleefbriefje. U bewaart het getuigschrift waar u het kleefbriefje op aanbrengt.

Opgelet: De sociale derdebetalersregeling geldt enkel voor raadplegingen in uw kabinet.

Hoe verloopt de terugbetaling?

Vanaf 01/01/2019 varieert uw uniek contactpunt voor de papieren facturering in functie van uw lokalisatie.

Voor alle Vlaamse zorgverstrekkers en instellingen: ons kantoor van Antwerpen.

HZIV Antwerpen
Frankrijklei 81-83 bus 3
2000 Antwerpen

@email

03/220.75.55

 

Voor alle Waalse en Brusselse zorgverstrekkers en instellingen: de directie Geneeskundige verzorging van ons centraal bestuur in Brussel.

HZIV Directie Geneeskundige verzorging
Troonstraat 30A
1000 Brussel

elecfac@hziv.be

02/229.34.34

 

Voor alle Duitstalige zorgverstrekkers en instellingen: ons kantoor van Malmedy.

HZIV Malmedy
Rue Wibald 5
4960 Malmedy

620tarif@hziv.be  

080/33.08.96

Meer info?

Heeft u nog andere vragen contacteer dan uw HZIV-contactpunt.